Wednesday, August 17, 2011

First try on fuuubook :)

Assalamualaikum..salam ramadhan..salam sejahtera..Alhamdulillah..kali pertama aku sketch comic dan ping first time komic kat. fuuubook.com :)..tahukah anda apa tu fuuubook?..

Blog ini adalah tempat perkongsian komik 'Fuuu'. Komik 'Fuuu' tu apa? Ia adalah komik yang menunjukkan 'apa benda yang buatkan korang marah?'. Konsep 'Fuuubook' diambil dari Ragetoons.com. Bezanya 'Fuubook' dalam Bahasa Melayu.

ha? paham tak..takpaham..ala..komik..komik..ala..aku susah nak explain la..tapi kat situ memang best..dalam blog tu..ia menghimpunkan perkara realiti dalam bentuk komik..benda-benda yang membuatkan kita..annoyed..haha..lebih kurang camtu la..nak tgk hasil die?

sekali lagi..cerita tentang nyan2 cat..hahaa


lawat entry ni kat fuuubook..kalau suka like la ea kat situ....HAHA SHARE AND LIKE MY POST!

10 comments :

  1. nyan nyan nieh ader jugak~! cehhhh

    ReplyDelete
  2. tak der makne nyer (boleh buat org tpgaruh je ) kui3

    ReplyDelete
  3. @nana: same je..tak kira..aku menang..

    ReplyDelete
  4. apa binatang nyan2 ni? 1st time dengaq.. haha..

    ReplyDelete
  5. hahahah
    fenomena Nyan Cat melanda blogger

    ReplyDelete
  6. truskn buat komik!!!

    http://eleventx.blogspot.com/search/label/ATWR

    ReplyDelete
  7. ya, aku dulu sakit hati gak...budak bagi link kat facebook dan siap ada kiraan saat lagi. dem. aku tertipu bulat2. aku boleh tunggu menatang tu dalam 45 saat. lama giler aku tertipu.

    FUUUUU!!

    ReplyDelete

Feel free leave comment :) ..Tiada Paksaan..
Thanks for the visit :)