Tuesday, February 14, 2012

InfoCreative : Wallpaper cute dari Vampire Jaku

"Ko nih Qarr..tiap-tiap kali ada je nama-nama pelik dari blog ang..dari mana tah ko dapat nama ni.."
Assalamualaikum rakan-rakan yang setia bersama dengan entry blog aku yang tapehape ni. Aku ni pantang tengok benda-benda comel. Ada je idea nak post. Lagi-lagi artwork yang comel-comel. Dah jadi semi-artwork , semi personal dah blog ni. Tapi apa salahnya kalau niat aku nak share picture yang cute miute ni.

So..next selepas Milkbun. Ni pula Vampire Jaku. Vampire jaku ni juga graphic designer dan berasal dari US. Semuanya berasal dari Deviantart. Kebanyakkannya Vector Art yang dia design sangat COMEL dan ADORABLE. DAN aku sangat geram dan jeles.haha..aku pun tak paham kenapa. Sangat kreatif dan kadang-kadang..erm..tak masuk akal.haha





Comel.yup sangat comel. Selain tu dia juga buat comic. Komik nya berkenaan dengan kehidupan di kosmik. Sangat kreatif. :) Kita pun tak terfikir dengan kekreatifan dia. ( aku ada kot sikit-sikit) Jika nak lihat hasil-hasil kerja nya yang kreatif layari http://vampirejaku.deviantart.com/ dan http://cosmicfunnies.tumblr.com/ . Aku yakin..anda akan terpegun..


IKLAN IKHLAS DARI PENAJA

Photobucket SHARE AND LIKE MY POST!

13 comments :

Feel free leave comment :) ..Tiada Paksaan..
Thanks for the visit :)