Wednesday, January 18, 2012

timeline facebook

Assalamualaikum..and greetings to all readers, followers, stalkers, silent readers and visitors who willing to take a short trip in my 'not ordinary blog' so..the main topic for my entry is about Facebook timeline..what is actually facebook timeline? nahh..(back to bahasa).macam tak tahu je...new view of facebook profile..

banyak feedback dari pengguna facebook.nampaknya timeline ni macam kurang diminati oleh manusia-manusia di facebook..aku? kecuali aku...aku rasa facebook timeline ni...agak unik...want to know why?

1. bakat aku akan menjelma bila wat facebook timeline..tak percaya? maklumla.aku kan..suka main photoshop..jadi bila 'main2' ada la idea nak wat cover ni..so ini la hasilnya.


2. timeline menghimpunkan memori2 lalu..itu depend on pengguna facebook whether nak nak make it as private or public.bagi aku..visible to friends sudah mencukupi.

tah dua 2 je kot..mula-mula rasa timeline ni agak serabut..tapi apa salahnya jikalau mencuba benda baru dengan menukar profile facebook biasa dengan facebook timeline..baru uptodate skit..TIME TO CHANGE BEB! wakakaka..

berminat untuk mendapatkan khidmat design cover timeline?
~artwork : qarrjalil.tumblr.com~ masih dalam pertimbangan..wakakakaka

SHARE AND LIKE MY POST!

5 comments :

Feel free leave comment :) ..Tiada Paksaan..
Thanks for the visit :)