Tuesday, July 26, 2011

Photoshop project..lagi?!

Assalamualaikum WBT..salam kepanasan di Tanjung Malim, Maklumlah..mengikut maklumat terkini, kedudukan matahari memang dekat2 dengan bumi sekarang ni..Thats why Bumi kepanasan..bukak tingkap terus cerah bilik aku ni..

so..ade benda baru nih..juz want to show some project yang secara sukarally nye aku buat..project buat logo alumni sekolah..aku rasa aku bukan buat logo ni..aku buat header untuk majalah untuk alumni agaknya..apa-apa pun..aku tengah mencari idea untuk buat logo..

hasilnya..

hasil kedua


saja nak tambah burung..simbolik burung merbok..yang nampak macam pheonix..:)..need to do more design after this..aku suka mendesign2 ni..hehe

p/s : IDEA IDEA..SAPA ADA IDEAA!! nak buat logo professional sikit..
SHARE AND LIKE MY POST!

7 comments :

Feel free leave comment :) ..Tiada Paksaan..
Thanks for the visit :)